Translate

Thursday, July 6, 2017

STOCKHOLM

Då har vi landat i Sverige. Dessa ljusa kvällar! Wow, lika imponerad varje gång jag kommer hem och får uppleva detta. Utsikten från vårt sovrumsfönster över takåsarna är magnifik. 

Klockan är en bra bit över 22 på kvällen och solen är på väg ner. Tyvärr är jag så jetlaggad och vaknar redan strax innan 05 varje morgon. Trots melatonitabletter. 

Från cykel i Peking till cykel i Stockholm. Det är inte lika cykelvänligt här. En del cykelbanor är direkt livsfarliga mitt i vägen a la Stella Fare. Vilket idiotiskt påfund! Jag är livrädd på vissa sträckor. 

Inte snyggt med hjälm, men vem bryr sig? Hellre ful än krossad skalle tänker jag. 

Vi tog med mango, drakfrukt och minibananer från Bangkok. Mums! 

Skönt att vara här igen och vi NJUTER av det lite svalare väder vi har. För oss som har sommar året om är detta perfekt. 

No comments :

Post a Comment